mandag den 4. oktober 2010

1. november

.. der sker der noget vildt. Jeg flytter nemlig sammen med min kæreste i et lille hus på 59 kvm. Tror ikke rigtig jeg har forstået det endnu. Men det bliver da spændende at se hvordan det kommer til at gå. Jeg skal nok sætte billeder ind af huset inde fra når vi har fået det hele på plads.
Vi har et meget grimt bord, og jeg skal have fundet en fin voksdug jeg kan ligge over. Har kigget på nogle forskellige. Men kan ikke helt beslutte mig. Har i nogle forslag, for synes ikke at dem på billederne er helt optimale, men de kan da godt bruges hvis ikke jeg finder noget pænere..


Føler mig simpelthen så praktisk anlagt og voksen, når jeg sidder og kigger på voksduge. Men de er jo også meget smarte. De kan tørres af, og skal ikke vaskes hver anden dag :) - Men synes godt nok det er svært at finde nogle pæne, de bliver nemt bedstemor agtige. Håber virkelig i kan hjælpe. 
Forsat god mandag aften. 
- Freja


Ingen kommentarer:

Send en kommentar