tirsdag den 26. oktober 2010

Halloween

På lørdag skal Louise og jeg til fødselsdag hos en fælles klassekammerat. Vi SKAL være klædt ud. Det behøver ikke være noget uhyggeligt da hun kører amerikansk halloween, det minder om vores fastelavn. Det vil sige man kan klæde sig ud som man har lyst til.
Jeg har så bare det problem, at jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal klæde mig ud som. Har massere af ideer, men de koster alle sammen penge, og er virkelig på røven denne måned og næste på grund af alt det flytte tam tam.. Har i nogle foreslag til et sjovt, godt og kreativt kostume til meget lidt penge, så smid venligst en kommentar i kommentar feltet (:
Louise og jeg har snakket om at lave et videoblog indlæg på lørdag inden vi tager afsted, så i kan se vores kostumer "live." Skal i glæde jer til.
Nu skal jeg skrive engelsk stil, øv bøv. Gider ikke! I må have en god tirsdag.
- Freja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar