mandag den 25. oktober 2010

Lidt sommer, midt i det kolde efterår

Som i ved har jeg tilbragt min efterårsferie i Nice med min familie og kæreste. Det var en virkelig dejlig tur. Vi havde godt vejr alle dage (helt op til 27 grader) undtagen én dag, hvor det regnede hele dagen. Vi lavede ikke det store, andet end det vi havde lyst til. (Det er vel det, der er formålet med ferier ikke?) Jeg fik taget en masse billeder, i får nogen af dem at se her. Desværre havde jeg ingen penge da vi tog afsted, så fik slet ikke købt noget, selvom der var virkelig meget der fristede.. Heldigvis har jeg en skøn kæreste, der finansierede mine drinks og gav middag.
Jeg skal flytte sammen med Joachim (min kæreste) mandag, og begynder til kørekort på onsdag det oven i den normale travle hverdag i gymnasiet har jeg nogle meget travle uger i vente. Men med ny energi med en uge i syden, skal det jo nok gå alt sammen.
Jeg er også blevet klippet, det lange hår er for første gang i mit liv blevet klippet helt til over skuldrene. Men er rigtig glad for det. (nu når jeg lige har vænnet mig til det) - det tog lidt tid :D På et af ferie billederne ses det, men tror jeg ligger et ind der viser forandringen lidt tydeligere, og hvor mit hår ikke lige har været i salt vand og tørret af solen (:
Forsat god mandag herfra, nyd de "varme" billeder i den danske kulde...
- Freja













2 kommentarer: