torsdag den 14. oktober 2010

Tattoo?


Hmm jeg har gået i lang tid og overvejet at få lavet en tattoo, men jeg ved simpelthen ikke om jeg evt. vil fortryde det hvis jeg får den lavet! -anyways jeg er helt vild med denne piges tatoveringer..  og jeg går nu og spekulerer over om jeg skal ha' lavet noget lignende, eller om jeg skal ha' lavet en fjer på undersiden af overarmen? -men måske jeg først lige skulle beslutte mig ordenligt for om jeg overhovedet vil ha' lavet en tattoo! :-) hehe.

-Louise.

5 kommentarer:

  1. Hej :)
    Jeg kan fortælle dig at jeg har 3 tattoos, en stjerne på håndledet, en firkløver på foden og en lotus blomst i nakken. Er rigtig glade for alle 3 :) Tænkt dig om, men ikke for længe..

    SvarSlet
  2. LOVING YOUR BLOG!!!

    NOW FOLLOWING!!

    http://www.daisy-mak.com/

    HTTP://WWW.DAISY-MAK.COM/

    HTTP://WWW.DAISY-MAK.COM/

    SvarSlet
  3. I love coffee, nice post!!!)))
    beautiful.

    SvarSlet