lørdag den 9. oktober 2010

Travlhed og bytur

I må undskylde stilheden på bloggen de sidste par dage.. Vi har begge haft simpelthen så travlt. Der vil blive rettet op på det i løbet af ugen :)
Nu er der ikke mange dage til jeg rejser, jeg tager kamera med derned så jeg kan tage nogle billeder, men ved ikke om jeg kan komme til at lave indlæg i den tid hvor jeg er væk. I må nok vente til jeg kommer med at høre hvordan turen er gået. I mellem tiden vil Louise give den gas på bloggen (:

Her er nogle billeder fra vores klasse bytur i torsdags. Det er vores fælles veninde Laura (som er meget bedre til at tage billeder end os) der har taget dem. Hun har et prof. kamera, og hendes billeder  er meget skarpere, end dem jeg har taget med mit dårlige digital kamera.

Håber i har en god weekend, får drukket nogle øl, slappet af, og hvad der ellers hører weekenden til. God lørdag herfra.
- Freja


    



Ingen kommentarer:

Send en kommentar